Když se řekne slovo “reklama”, většina lidí si vybaví internetovou reklamu na sociálních sítích. Někteří si však rázem vzpomenou na klasické reklamní předměty, které jsou stále dobrou reklamou, i když si to většina lidí neuvědomuje. Reklamní předměty jako takové mají obrovskou sílu. Představují jeden velký silný propagační kanál, který má virální potenciál. Je třeba konstatovat, že už dávno nepředstavují reklamní předměty jenom psací potřeby nebo hrnečky a bloky. Dnes je možností daleko více, a to díky moderním technologiím, díky nimž je možné natisknout logo pomalu na jakýkoli produkt.
Jelikož na nás neustále míří televizní reklama nebo reklamní spoty v rádiích, nemůžeme se divit tomu, že mnozí podnikatelé hledají trochu jiný způsob, jak propagovat svou firmu. Nechtějí však utrácet stovky tisíc za billboardy, a tak zvažují reklamní předměty.
Nad reklamními předměty by se nemělo však jen uvažovat, mělo by se do nich rovnou investovat. To ostatně potvrdil i nedávný průzkum.
Reklamní předměty si lidé ponechávají
Pokud jste si mysleli, že po obdarování lidé přijdou domů a hrníček, placku či button vyhodí, pak jste se spletli. Pokud se jedná o praktický reklamní předmět, lidé si ho z devadesáti procent ponechají. Reklamní předměty jsou totiž mezi lidmi stále akceptovatelným a stále tolerovaným způsobem reklamy, který si pustí k tělu.
Pro podnikatele to není navíc nic extrémně závratného, cena reklamních předmětů stále není do nebe volající.
Díky reklamním předmětům se zapíšete do paměti
Bylo prokázané, že se díky reklamním předmětům vepíšete do paměti. Podle zmiňovaného průzkumu si na vás vzpomene rovnou pětadevadesát procent lidí, pokud budou náhle potřebovat vaše služby.
Lze tedy konstatovat, že reklamní předměty vytvoří opravdu silný propagační kanál, který nejedné firmě přinese sladké ovoce.