Věděli jste, že v současné době se v Google Play Storu nachází více jak dva miliony aplikací? A stále jich přibývá. Zájem roste především o firemní mobilní aplikace na míru, čemuž se ostatně nemůžeme divit. Současná situace si takové činy doslova žádá, všechno se aktuálně přenáší do online světa. Pokud patříte mezi lidi, kteří chtějí investovat do mobilní aplikace, pamatujte také na to, že svou mobilní aplikaci budete muset posléze prosadit. Už to dávno není jenom o tom, že aplikaci nahrajete a posléze počkáte na její stažení.
Žijeme ve světě plném mobilních aplikací
Je třeba si uvědomit, že aktuálně žijeme ve světě plném mobilních aplikací a že tím, že si necháme aplikaci na míru vytvořit, ještě nemáme vyhráno. Mobilní aplikaci je nutné prosadit, protože ve zmíněných dvou milionech aplikací se hravě ztratí. Jenže jak ji zviditelnit a dostat před ostatní?
Využívejte marketing mobilních aplikací
Věděli jste, že aktuálně existuje takzvaný marketing mobilních aplikací? Jedná se o poměrně nový obor, který se různě vyvíjí a který se zaměřuje na propagaci mobilních aplikací. Mobilní aplikace dnes prožívají obrovský boom, proto je pochopitelné, že vznikl obor zaměřující se jen a pouze na propagaci aplikací jako takových.
Marketing mobilních aplikací už moc dobře ví, že dostat aplikaci do Google Play nebo do Apple Storu už dávno nestačí. Aplikace se musí podpořit a ukázat všem potencionálním uživatelům. Je nutné potencionální uživatele doslova vodit za ručičku a přivést je do obchodu, kde si budou moct aplikaci nainstalovat.
V současné době se k propagaci mobilních aplikací využívá především PPC bannerová reklama, ale také placené články PPC kampaně nebo Facebook ads. Stejně tak se využívá služba adMob, která je vytvořená speciálně pro mobilní aplikace a jejich propagaci.